dag18 - Reisverslag uit Hocking, Verenigde Staten van Rob&Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu dag18 - Reisverslag uit Hocking, Verenigde Staten van Rob&Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu

dag18

Blijf op de hoogte en volg Rob&Yvonne

09 Februari 2016 | Verenigde Staten, Hocking

Het was vandaag weer bloddy hot.44 graden ,dus we hebben niet veel gedaan.We zijn naar het huis van henk en froukje geweest en hebben daar gebruik mogen maken van hun zwembad.Heerlijk daar lagen we onder de palbomen en als we het te warm kregen even afkoelen in het zwembad.We hadden de eski gevuld met een grote zak ijsklonten enallerlei drankjes en hapjes, dus wat wil een mens nog meer.[eski is een soort koelbox] Rond een uur of 5 in de middag zijn we naar een park geweest waar allemaal kangeroes zaten Die komen dan uit de bossen en liggen dan in de schaduw hun jongen te voeden en eten te zoeken . Zijn wel wilde beesten maar kunnen wel verdragen dat de mensen dicht bij kunnen komen. Wel voorzichtig doen want ze kunnen agresief worden , Zijn behoorlijke grote beesten als ze zich oprichten. Maar leuke foto,s van de beesten kunnen maken. Zijn op tijd naar bed gegaan de hitte trekt een hoop energie uit je.