dag 9 - Reisverslag uit Hocking, Verenigde Staten van Rob&Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu dag 9 - Reisverslag uit Hocking, Verenigde Staten van Rob&Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu

dag 9

Blijf op de hoogte en volg Rob&Yvonne

31 Januari 2016 | Verenigde Staten, Hocking

Integenstelling tot gisteren was het vandaag maar 21 graden heerlijk gewoon even acclimatiseren. Wel met met heftige onweersbuien en de bliksem ging ook goed te keer. Julllie kunnen begrijpen dat we niet veel konden ondernemen. Zijn in de ochtend naar verhuur bedrijf geweest om voor het feest dat hans en kat 6 feb. geven ter ere van hun burgerschap , zoals staantafels borden kortom alles wat je voor een feest nodig hebt. In de middag hebben we lekker een potje zitten kaarten . Natuurlijk met al het gesteggel wat er zo bij hoort kortom veel gelachen en veel plezier gehad.

• 31 Januari 2016 - 17:00

Van Leeuwen:

Leuk dat je steeds zo leuk schtijft. Ga zo door, wij volgen jullie. groetjes en knuffels Pa & Ma.

• 31 Januari 2016 - 20:35

Petula:

Hoi hoi wat gaat de tijd toch snel! Wat een mooie en gezellige verhalen! Maar ja dat hadden we al wel verwacht hihi