dag 13 - Reisverslag uit Hocking, Australië van Rob&Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu dag 13 - Reisverslag uit Hocking, Australië van Rob&Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu

dag 13

Blijf op de hoogte en volg Rob&Yvonne

03 Februari 2016 | Australië, Hocking

Even terug komen op dag 12 kuitsurfing moet natuurlijk Kitesurfing zijn mijn excusses hier voor.Vanmorgen zijn we vertrokken naar Rockingham . Leuk plaatsje aan de oceaan. Eerst lekker koffie gedronken .Daarna langs de boulevard geflaneerd en lekker over het strand gebanjerd.In de middag hadden we het wel gezien en zijn we naar Mandurah gereden. Eerst lekker zitten lunchen daarna een bootje gehuurd. Hier zijn we langs de jetset huizen gevaren .Je kijkt hier je ogen uit.Aan verschillende mondingen van de rivieren staan gigantische huizen met allemaal een aanleg steiger . De een heeft een nog grotere boot dan de ander wel heel erg leuk om het allemaal te bekijken. Zelfs nog een keer een dolfijn omhoog zien komen was natuurlijk net te laat voor een foto.Maar het staat in ons geheugen gegrift. Na een tijd te hebben rond gevaren hebben we de boot weer teurug gebracht en hebben aan de waterkant nog wat gedronken. Daarna met onze zon gebruinde huidjes weer naar huis gereden. Vannavond maken we het niet zo heel laat, althans dat is de bedoeling gaan morgen met henk en froukje mee met de boot naar Rottnest.

• 03 Februari 2016 - 18:24

Ingrid:

Hoi hoi allemaal!
    Wat leuk om te lezen wat jullie allemaal doen en zien daar!
    De gezelligheid spat ervan af :-)
    Wel terug komen he!!
    Veel plezier nog en de groetjes daar..
    Live groet Henri & Ingrid

• 03 Februari 2016 - 21:41

Petula:

Hoi hoi wat een belevenissen weer! Prachtig de foto s! Nemen jullie straks wat zon mee hierheen!! Lekker genieten daar!! Gr Mike petula jesslyn Amy en noah