dag 10 - Reisverslag uit Hocking, Australië van Rob&Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu dag 10 - Reisverslag uit Hocking, Australië van Rob&Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu

dag 10

Blijf op de hoogte en volg Rob&Yvonne

01 Februari 2016 | Australië, Hocking

We hebben vandaag een familie dag.Zijn met een overheerlijk ontbijtje begonnen daarna zijn we naar de nicht[manon] van hans geweest met een fles Omni[dat vind zij lekker] nog om haar te bedanken voor de grandioze taart [spijkerbroek] We werden hartelijk ontvangen . Nou is het hier de gewoonte als de 11 in de klok zit gaan ze of mag je al aan de alcohol. Maar om te beginnen waar we gisteravond mee geeingd zijn vonden we ook een beetje overdreven. Dus het werd water en koffie. Daarna vielen we alweer in onze oude gewoonte, en werd het al gauw weer veel te gezellig. In de middag zijn we naar henk en froufje gegaan. Daar hebben we gezellig met elkaar zitten kletsen en de mannen hebben een potje dart gespeeld.De zoon Jhon en Rennel en twee kinderen kwamen ook nog even aan. Engels en nederlands door elkaar gesproken gaat ons allemaal perfect af.In de avond hebben we ballanees gegeten . Appart maar wel lekker . Na de boel op te hebben geruimd zijn we in de bar [inpandig inhuis] Zit ook een billard in. De heren hebben nog een portje billard gespeeld. De muziek op vollume 10 en we hadden het weer veel te gezellig.

• 01 Februari 2016 - 10:59

Van Leeuwen:

Heerlijk om zo genieten van gezellige bijeenkomsten. Blijven doen het is veel te snel weer voorbij.
    Groetjes en knuffels voor jullie allen Pa & Ma.

• 01 Februari 2016 - 11:50

Pascal:

Goedemorgen daar!

Toch maar even deze site opgezocht, en nu blijk ik al 10 dagen achter te lopen...
    Kun je ook fotos uploaden? van zon...zee ....strand en De mooie mannen????

Veel plezier en groetjes daar!