Dag 4 - Reisverslag uit Hocking, Verenigde Staten van Rob&Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Hocking, Verenigde Staten van Rob&Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Rob&Yvonne

27 Januari 2016 | Verenigde Staten, Hocking

Nou om 5 uur liep de wekker af . We deden allemaal nette Kleren aan omdat Hans en katja vandaag de belofte afmoesten leggen om een echte ossi te worden samen met 816 anderen .67 verschillende nationaliteiten. Voordat we weg gingen kreeg rob van hans en katja een prachtig horloge. (Emo momentje) voor zijn verjaardag.55 jaar vriendschap hadden ze ook die dag. Daarna zijn we naar Wanneroo gegaan voor de beediging. Het was heel Fijn om er bij te kunnen zijn Het was een plechtige bijeenkomst. Verschillende hooge Pieten deden hun zegje.Daarna deden ze de belofte daarna het volkslied Nu zijn het echte ossies.In de middag zijn we met z,n vieren en henk en Froukje met de boot naar Fremamtel gevaren om Australian day te vieren .Natuurlijk met de nodige drank en lekker eten. Champagne en taart gedronken en gegeten. Nicht van Hans had een spijkerbroek gemaakt. Zie foto. En Natuurlijk hebben we voor hem gezongen. we lagen met de boot richting Perth om naar het vuurwerk te kijken. Dit allemaal van wege Australien day . Dit was na 8 pm. Rond de klok van tienen zijn we weer naar huis gegaan. We hebben een fantastiche dag gehad. Heerlijk genoten. WE did have a awesome day. Wie kan zeggen dat er 816 mensen op je verjaardag zijn en de dag word afgesloten met groots vuurwerk nou rob wel.

• 27 Januari 2016 - 15:50

Van Leeuwen:

Wat een ontzettend leuk verslag.Deze verjaardag zullen jullie niet gouw vergeten he? Een mooie kaart
    kompleet met broek geweldig Wat heerlijk dat jullie zo’n fijne dag hebben gehad.Tot een volgend verslag.
    Dikke knuffel Pa & Ma.