Dag 2 - Reisverslag uit Hocking, Verenigde Staten van Rob&Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Hocking, Verenigde Staten van Rob&Yvonne Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Rob&Yvonne

24 Januari 2016 | Verenigde Staten, Hocking

We begonnen eerst met een overheerlijk kopje koffie om wakker te worden . Na een uitgeperste citroen met water { reinigen voor de lever} en enkel een bakje yoghurt {meer zat er vanochtend niet in} gingen we gepakt en bezakt naar het park Mullaloo Beach om lekker in het park te BBQ en langs het strand te banjeren. Prachtig strand en helder blauwe oceaan. Daar hadden we op een gegeven moment een haaien alarm. Iedereen als een gek het water uit . De helikopter bleef in de buurt van de kust rond cirkelen om die krengen in de gaten te houden. De sirene van het shark alarm hield wel een half uur aan .Sensatie hoor. Was een heerlijke relaxed dagje .

• 25 Januari 2016 - 13:52

Henri&Ingrid:

Het gaat goed daar!
    BBQ en Haaien lol!
    Ook leuk deze foto's zo ver weg en toch dichtbij zo!